2012. június 20., szerda

Alterra hidratáló fluid problémás bőrre

Az Alterra a Rossmann saját, natúr márkája. A termékek készítésénél odafigyelnek arra, hogy mi kerüljön a bőrre, és ez tetszik! Már jó ideje csak natúr és bio kozmetikumokat vásárolok, mert a bőröm egyre érzékenyebbé vált a mesterséges anyagokra, folyton hámlott, húzódott. Ezért gondoltam arra, hogy kipróbálom ezt a krémet, habár eddig inkább a drágább, Clinique és Vichy hidratálókban bíztam. Amíg kamasz koromban sok hormonális hatásra kialakuló pattanásom volt, nagyon nehéz volt velük megküzdeni, és nem tudom, hogy akkor mennyire hatott volna ez a krém. Jelenleg főképp a kialvatlanság, a stressz és az esetenként helytelen táplálkozás miatt vannak bőrproblémáim, így a lent leírtakat e szerint kell értelmezni. 
Az Alterra termékek értékes növényi kivonatok és illóolajok elegyéből készülnek. Nem tartalmaznak mesterséges színező- és illatanyagokat, tartósítószereket, szilikont, paraffint és egyéb ásványi olajat. A természetes összetevők lehetőség szerint ellenőrzött ökológiai termesztésből és szabadon termesztett gyűjtésből származnak. Az Alterra termékek bőrre gyakorolt különösen jó hatását klinikai tesztek igazolják. Vitaminokkal és természetes növényi kivonatokkal segítenek a szép és fiatalos bőr megőrzésében. Az Alterra termékcsalád termékei: ajakápoló, ampulla, arckrém, arcmaszk, gél.
Az Alterra termékek kizárólag a Rossmannban kaphatók nagyon kedvező áron. (Forrás: Krémmánia)

A krém menta kivonata és grapefruitolaj tartalma frissíti a problémás bőrt. Kamilla-, körömvirág-, zsálya- és rozmaring kivonata megakadályozza a pattanások kialakulásáért felelősbaktériumok elszaporodását. Rendszeres használatával helyreáll a bőr egyensúlya, melynek eredménye egy láthatóan tiszta arcbőr. (Forrás: Krémmánia)
Sok helyen olvastam negatív tapasztalatként, hogy nagyon folyós. Ez igaz, de ez engem nem zavar (főleg, mert tudtam, hogy fluidot vásárolok). Szerintem ezt mindenféle különösebb probléma nélkül lehet kezelni, ha óvatosan nyomjuk meg a tubust.  Ráadásul így sokkal könnyebb eloszlatni az arcon.
Elég nehezen szívódik fel, így nappalra nem ajánlom, mert fénylő lehet a bőrötök. Én esténként, lefekvés előtt 1-2 órával szoktam felkenni és éjjel így nagyszerűen ki tudja fejteni a hatását. Már egy éjszaka alatt is sokat segít! Volt, hogy eltűnt minden duzzanat az arcomról, csak a pirosság maradt meg a pattanások helyén. Még a makacs területekkel is elbánik. Ráadásul tökéletesen hidratál.
Az illatával is sokan elégedetlenek, de én kifejezetten szeretem. Jó érzés friss, menta illattal lefeküdni. Ha valaki érzékeny az erőteljes illatokra, akkor persze zavaró lehet.
Sokan elégedetlenek ezzel a krémmel, de az én vegyes, problémás bőrtípusomnak tökéletesen megfelel, így bármikor újravásárolnám. 

Ár: ~1000 Ft
Kiszerelés: 50 ml

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése