2012. június 10., vasárnap

Hajszínezés pasztell krétával

Imádom ezt a trendet, mivel a színeket is imádom, és nem szeretném a hajam még jó ideig festeni. Az egész technika nagyon egyszerű, olcsó és kreatív. Szükség van egy pasztell krétára (én egészen pontosan 159 Ft-ért vettem egy művészellátóban egy türkizkéket, ami akár évekig is elég lehet) és némi vízre. Elvileg a hajat kéne benedvesíteni, de egyszerűbb, ha a krétát teszed folyó víz alá és amint megszáradt újravizezed. Ha színes hajvégeket szeretnél, csak simán kezdd el dörzsölni a hajad a krétával, ha pedig egy-egy tincset festenél be, akkor csavard meg a végét és úgy vidd fel rá a festéket! Mások tapasztalatai szerint, ha átmész a tincsen hajsütővassal, még intenzívebb színt kapsz. Én kicsit ódzkodtam attól, hogy a krétaport belesüssem a hajamba, de mivel csak egy kis részt festettem be, így kipróbáltam, és valóban, mintha erőteljesebbé vált volna a türkiz szín. A krétás rész elég száraz lett, ezért a végén, száradás után egy kis waxot tettem, direkt erre a területre.



Azért esőben nem ajánlott ilyen hajjal szaladgálni, és én a fehér ruhákat is kerülném (bár sokak szerint nem árt neki). Amikor a hajamhoz érek, rögtön csupa zöld lesz a kezem és a színezés során is háromszor kellett kezet mosnom. Fésülködésre sem alkalmas a krétás haj, bár attól függetlenül, hogy látszólag sok festékanyag került a fésűmre és a kezemre is, a hajamon is maradt bőven szín.

Szerintem mindenképp érdemes kipróbálni a krétás hajszínezést, főleg, ha buliba mész és valami különlegeset szeretnél mutatni! Arról nem is beszélve, hogy mivel egy mosás után lejön a krétapor, így kockázat nélkül bármilyen hajszínt kipróbálhatsz! (Akik eddig nem mertek a vörössel kísérletezni, most kipróbálhatják!)

TIPP: A világos hajúak bátran próbálkozhatnak akár a pasztell színekkel is, de a sötét hajúak válasszanak inkább élénk, erőteljes színű krétákat!
Végezetül itt van pár színötlet:













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése