2012. június 5., kedd

Bershka Lookbook - 2012. június

Amikor megláttam a Bershka júniusi fotósorozatát, teljesen beleszerettem pár ruhadarabba, úgyhogy most meg is mutatom ezeket! Csak a kedvenceim válogattam össze, a többi képet megtalálod a www.bershka.hu -n!


Nagyon tetszik ez a blézer! Egyszerre csinos és laza ilyen feltűrt ujjal.



Ez a szoknya valami csodálatos! Bár azért a blúzt és a táskát sem utasítanám vissza.



Elég merész felső, az tény, de nagyon szép a csipkés része. Kicsit az Emily Kincsesboltjában kapható csipkés felsőkre emlékeztet.



Tetszik a fazon, az anyaga is, és egyébként is vágyom egy ilyen dekoltázsú ruhára... 



Álomszépek ezek a színek így együtt! Azt nem tudom, hogy a boltban is tetszene-e,de így képen mindenképp!



Olyan egyszerű és a színe mégis feltűnővé teszi. Ráadásul önmagában tökéletes viselet mindenféle kiegészítő nélkül is...



Ez egy olyan ruhának tűnik, amit maximálisan ki tudnék használni. Bármikor fel lehet kapni és teljesen feldobja az ember megjelenését!



Azt hiszem, hogy beleszerettem ezekbe a tollakba a pólón!



A nadrág és az öv nem az én világom, de a póló jöhet!

Nektek tetszik ez a kollekció? Megveszitek valamelyik ruhát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése